مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:352020-12-23بين الملل

درخواست نخست وزیر فلسطین از پرتغال برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین


نخست وزیر فلسطین در دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پرتغال با اشاره به لزوم تشکیل ائتلافی بین المللی برای احیای روند صلح، اجرای درخواست پارلمان پرتغال از دولت این کشور برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد.

- نخست وزیر فلسطین در دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پرتغال با اشاره به لزوم تشکیل ائتلافی بین المللی برای احیای روند صلح، اجرای درخواست پارلمان پرتغال از دولت این کشور برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا ، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین در رام الله با معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پرتغال دیدار کرد و دو طرف به بررسی آخرین تغییر و تحولات سیاسی پرداختند.

اشتیه در این دیدار بر اهمیت تغییر شرایط موجود تاکید کرد و گفت: درخواست پارلمان پرتغال از دولت این کشور برای به رسمیت شناختن فلسطین باید اجرا شود.

چنین اقدامی با توجه به گسترش شهرک سازی های برنامه ریزی شده و تلاش های اسراییل در از بین بردن هرگونه فرصتی برای برپایی کشور فلسطین، راه حل دو کشوری را از نابودی حفظ می کند.

نخست وزیر فلسطین در ادامه این دیدار بر لزوم تشکیل یک ائتلاف بین المللی جهت احیای روند صلح به ریاست کمیته چهارجانبه بین المللی و بر اساس قطعنامه های سازمان ملل و نیز قوانین بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نخست وزیر فلسطین از پرتغال برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

درخواست نخست وزیر فلسطین از پرتغال برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین