مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:252020-12-23پزشكي

بستری بودن 5 بیمار کرونایی در ماسال/ حال عمومی بیماران مساعد است


فرماندار شهرستان ماسال وضعیت عمومی بیماران مبتلا به کرونا در ماسال را مساعد دانست و گفت: پنج نفر بیمار کرونایی در شهرستان ماسال بستری بوده که به گفته پزشکان حال عمومی آنان مساعد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، وحید پور حضرت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ماسال اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت ماسال یکی از شهرستان های نارنجی ولی ناپایدار گیلان بوده که با کوچک ترین غفلتی این شهر تغییر وضعیت می دهد.

وی وضعیت عمومی بیماران مبتلا به کرونا در ماسال را مساعد دانست و افزود: پنج نفر بیمار کرونایی در شهرستان ماسال بستری بوده که به گفته پزشکان حال عمومی آنان مساعد است.

فرماندار شهرستان ماسال با اذعان به اینکه تمامی فعالیت های فرهنگی و آموزشی در این شهر تا تغییر شرایط ممنوع است، تصریح کرد: از اولین روز اعمال محدودیت های کرونایی هوشمند در کشور مشاغل سطح سه و چهار، مراکز آموزشی و مذهبی و همچنین فعالیت های فرهنگی در ماسال تعطیل و ضمناً در تمامی ادارات کارکنان با دوسوم ظرفیت در محل کار خود حاضر می شوند.

پور حضرت از ممنوع بودن ورود خودروهای غیربومی به ماسال خبر داد و گفت: مأموران پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی ماسال حضورداشته و از ورود خودروهای غیربومی به این شهر جلوگیری و خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بودن 5 بیمار کرونایی در ماسال/ حال عمومی بیماران مساعد است

بستری بودن 5 بیمار کرونایی در ماسال/ حال عمومی بیماران مساعد است