مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:402020-12-23اجتماعي

بارش سنگین برف در اولین هفته زمستان در راه است


با ورود سامانه سرد بارشی در اولین هفته زمستان، بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان اردبیل پیش بینی شده است.

- براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، با ورود سامانه ناپایدار بارشی طی دو روز آینده هوای استان اردبیل در اواخر هفته تحت تأثیر این سامانه بارشی خواهد گرفت تا در اولین هفته زمستان سفیدپوش شدن مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

این سامانه بارشی که طی روزهای پنجشنبه و جمعه تمام مناطق استان را در بر خواهد گرفت، در شمال استان به بارش باران همراه با برف در برخی از ساعات منجر شده و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف آن هم به شکل سنگین رخ خواهد داد.

با ورود این سامانه و بارش سنگین برف و یخبندان در مناطق مختلف استان، پیش بینی می شود در اکثر مناطق کوهستانی و سردسیر استان دمای هوا به منفی پنج تا هفت درجه برسد که زمستان به معنای واقعی در اولین هفته رخ نمایی خواهد کرد.

با خروج این سامانه از شنبه هفته آینده، به تدریج هوای استان شرایط پایداری به خود خواهد گرفت که اطلاعات بیشتر در اواخر هفته اعلام خواهد شد.

استان اردبیل از مناطق سردسیر کشور است که همه ساله در فصل زمستان با بارش های مستمر برف بسیاری از جاده ها و گردنه های صعب العبور این استان با محدودیت تردد روبه رو شده که پلیس راه استان اعلام کرد رانندگان در گذر از جاده ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف در اولین هفته زمستان در راه است

بارش سنگین برف در اولین هفته زمستان در راه است