مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 02:402020-12-22بين الملل

دیدار داماد ترامپ و مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با پادشاه مغرب


صهیونیستی طی اولین پرواز بعد از عادی سازی روابط بین مغرب و رژیم تل آویو، با پادشاه این کشور آفریقایی دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی سه شنبه شب گزارش دادند که مقامات ارشد رژیم صهیونیستی و آمریکا با پادشاه مغرب دیدار و گفت وگو کردند.

باراک راوید، خبرنگار شبکه کان اسراییل گزارش داد که مییر بن شابات ، مشاور امنیت ملی رژیم اسراییل به همراه جرد کوشنر ، داماد و مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا امروز با محمد ششم ، پادشاه مغرب دیدار کرده اند.

صبح روز سه شنبه اولین پرواز بین مغرب و رژیم صهیونیستی بعد از عادی سازی روابط بین رباط و تل آویو صورت گرفت و مقامات مذکور وارد این کشور عربی آفریقایی شدند.

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از نشست هواپیمای حامل هیأت اسراییلی در رباط در حساب توییتری خود نوشت که به محض نشستن این هواپیما با اعضای این هیأت تلفنی صحبت کرده و از آن ها خواسته سلام و پیام او را به پادشاه مغرب که به تعبیر وی، با عادی سازی، گام تاریخی برداشته، برسانند.

او نوشت: این سفر هوایی تاریخی است و این گشایش دیگری است به سوی صلح واقعی که مبتنی بر احترام متقابل است ! دو هفته قبل بود که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در حساب کاربری اش در توییتر نوشت که مغرب برای عادی سازی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار داماد ترامپ و مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با پادشاه مغرب

دیدار داماد ترامپ و مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با پادشاه مغرب