مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 17:552020-12-22ورزشي

گیتی پسند مساوی کرد/بازارهای کوثر تن به شکست داد


هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور امروز با پیروزی مس سونگون مقابل نماینده تازه وارد اصفهان و تساوی گیتی پسند مقابل فردوس قم همراه بود.

- ایسنا/اصفهان هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور امروز با پیروزی مس سونگون مقابل نماینده تازه وارد اصفهان و تساوی گیتی پسند مقابل فردوس قم همراه بود.

در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور امروز (سه شنبه دوم دی ماه) تیم گیتی پسند اصفهان در گروه اول از ساعت 17:30 در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم فردوس قم بود که در نهایت تن به تساوی 3 بر3 داد.

علیرضا وفایی، قدرت بهادری و علی اصغر حسن زاده برای گیتی پسند و روح الله ایثاری نیز برای فردوس قم گلزنی کردند.

در دیگر رقابت های این گروه نیز اهورا بهبهان 2 بر صفر شهید منصوری قرچک را شکست داد، مقاومت البرز و شهروندساری نیز تن به تساوی پر گل 5 بر5 دادند و کراپ الوند نیز استراحت داشت.

دیگر نماینده اصفهان یعنی بازارهای کوثر در گروه دوم که برای جدال با مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی به تبریز سفر کرده بود با دو گل تن به شکست داد، میثم خیام و محمدزارعی برای مسی ها در این دیدار گلزنی کردند.

در این گروه نیز سن ایچ ساوه در دیداری پر گل 6 بر2 ایمان شیراز را مغلوب کرد، فرش آرا مشهد در خانه دست به کار بزرگی زد و ملی حفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند مساوی کرد/بازارهای کوثر تن به شکست داد

گیتی پسند مساوی کرد/بازارهای کوثر تن به شکست داد