مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:052020-12-22سياسي

دغدغه شهید مفتح همراهی علم و دین بود


رییس مرکز اسلامی هامبورگ و عضو هیئت علمی دانشگاه قم گفت: وقتی که انسان به قدرت می رسد و به سوی پیشرفت علمی می رود نباید این پیشرفت او باعث سرکشی، - طغیان و دوری از دین شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد هادی مفتح در برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران دانشگاه قم عنوان کرد: این جلسه که برای تجلیل از پژوهش و پژوهشگران برتر است و تقارن آن با ایام وحدت حوزه و دانشگاه و نیز شهادت دکتر مفتح یک پیام مهمی را در بر دارد.

رییس مرکز اسلامی هامبورگ افزود: مشخص نیست در آن زمان کسانی که این ایام را تعیین کرده اند از این نکته که هفته پژوهش با شهادت دکتر مفتح و روز پیوند حوزه و دانشگاه با یکدیگر مقارن است، اطلاع داشتند و مقارن بودن این دو اتفاق مهم با یکدیگر به صورت عمدی بوده است یا نه.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم ادامه داد: مقارن شدن هفته پژوهش با شهادت دکتر مفتح پیام ضروری در این راستا دارد که شهید آیت الله مفتح به عنوان یک الگو هم برای دانشگاهیان و هم برای حوزویان مطرح است و علی رغم اینکه شهید مفتح عمر کوتاه 51 ساله داشتند اما این عمر بسیار با برکت بوده و اثر ماندگاری که در همه جای این کشور قبل از انقلاب و بعد از آن گذاشته اند در جای جای دانشگاه ها و حوزه ها دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه شهید مفتح همراهی علم و دین بود

دغدغه شهید مفتح همراهی علم و دین بود