مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:552020-12-22سياسي

نماینده مجلس: دختران شین آبادی در آموزش و پرورش استخدام می شوند


نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران آسیب دیده در حادثه آتش سوزی شین آباد پیرانشهر بدون آزمون در آموزش و پروش استخدام می شوند.

کمال حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی جلسه مشترک و دیدار با وزیر آموزش و پرورش با توجه به وضعیت به وجود آمده برای دختران روستای شین آباد و تامین آینده شغلی آنان، دستور استخدام تمامی حادثه دیدگان از سوی وی صادر شد.

وی ادامه داد: طبق این دستور دانش آموزان شین آباد پیرانشهر با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس بدون آزمون جذب سیستم آموزش و پرورش کشور خواهند شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم اکنون تمامی شرایط درمان، اسکان، رفت و آمد، خدمات رفاهی و تامین داروی این دختران به صورت رایگان با استفاده از منابع دولتی تامین می شود.

حسین پور با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین سلامتی آنها وجود ندارد، اضافه کرد: موضوع سهمیه دانشگاه دختران نیز از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال پیگیری است تا بتوانیم برای این عزیزان سهمیه دانشگاهی نیز اخذ کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 15 آذرماه 1391 مدرسه ابتدایی دخترانه انقلاب اسلامی شین آباد در شهرستان مرزی پیرانشهر به دلیل استفاده از بخاری نفتی غیراستاندارد، دچار آتش سوزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دختران شین آبادی در آموزش و پرورش استخدام می شوند

نماینده مجلس: دختران شین آبادی در آموزش و پرورش استخدام می شوند