مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:402020-12-22سياسي

ایده های نوآورانه دانشگاه بیرجند چگونه اجرایی می شوند؟


مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت و مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی این دانشگاه توانسته است 72 ایده را به ثبت برساند و 24 واحد فناور و نوآورانه را در خود جای دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت و مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی این دانشگاه توانسته است 72 ایده را به ثبت برساند و 24 واحد فناور و نوآورانه را در خود جای دهد.

علی سعیدی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رشد زیرساخت ها در این حوزه، اظهار کرد: هویت جدید ما در دانشگاه بیرجند به عنوان زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی دارای سه پهنه شوکت آباد، شهدا و زیست بوم و علم و فناوری امیریه است.

وی افزود: پهنه شوکت دارای مساحتی بیش از 3000 متر مربع است که به منطقه مانای یک(مرکز ایده پردازان نوین آینده) و مانای 2(صنایع خلاق نرم، شتابدهنده کشاورزی، اتاق مشاور و بخش اداری) و مانای 3 (مبتکران، فناوران و نوآوران شامل خوشه های معدن کشاورزی و برق و الکترونیک) است.

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند بیان کرد: پهنه شهدای زیست بوم دانشگاه بیرجند نیز دارای مساحتی بالغ بر 3000 مترمربع است که فاز اول آن با عنوان کارخانه نوآوری دانشگاه بیرجند و شامل صنایع خلاق و فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های نوآورانه دانشگاه بیرجند چگونه اجرایی می شوند؟

ایده های نوآورانه دانشگاه بیرجند چگونه اجرایی می شوند؟