مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:402020-12-22سياسي

ضرورت اتحاد همه قوا در شرایط کنونی از زبان نماینده ایرانشهر


نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح های عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اتحاد منحوس عبری، عربی و غربی صدمات زیادی وارد کرده پس می طلبد همه نیروهای نظام بدون هرگونه تنش برای اعتلای ایران متمدن اسلامی کنار هم باشند.

- نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح های عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اتحاد منحوس عبری، عربی و غربی صدمات زیادی وارد کرده پس می طلبد همه نیروهای نظام بدون هرگونه تنش برای اعتلای ایران متمدن اسلامی کنار هم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: ایران مورد هجمه تبلیغات بیگانگان قرار گرفته و دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کنند.

در شرایطی که کشورهای عربی به دامن اسراییل پناه برده و اتحاد منحوس عربی، عبری و غربی موجب نابودی اسلام و اسلام دوستان شده است، می طلبد که همه نیروهای نظام بدون هرگونه تنش برای اعتلای ارزش های اسلامی و نام پرآوازه ایران متمدن اسلامی در کنار هم باشند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور تصریح کرد: اوضاع اقتصادی در کشور در یکی از اسفناک ترین دوره های تاریخی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتحاد همه قوا در شرایط کنونی از زبان نماینده ایرانشهر

ضرورت اتحاد همه قوا در شرایط کنونی از زبان نماینده ایرانشهر