مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:502020-12-22اقتصادي

چاله های حادثه ساز جاده کبودراهنگ - علیصدر


گویا جان مردم روستاهای کبودراهنگ ارزش این را ندارد که مدیران راه استان همدان به خود زحمت جذب اعتبارت را بدهند و مردم همچنان باید شاهد تصادفات و تحمل خسارات مالی ناشی از تصادفات در راه های روستایی باشند.

- شهروندی هستم که برای انجام کاری از علیصدر به کبودراهنگ تردد داشتم و در باند اضطراری از کبودراهنگ به چاله ای برخورد کردم که یکی از چرخ های خودرویم داخل چاله سقوط کرد و هزینه سنگینی برایم رقم زد.

این چاله حدود دو مترمربع مساحت دارد پس چگونه از چشم مسئولان امر دور مانده و کسی متوجه نشده است؟ جلوبندی خودرویم از بین رفت، با 70 تا سرعت افتادم داخل این چاله، اگر خانواده همراهم بود، اگر چپ می کردم و اتفاقی برای من و خانواده ام می افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟ گناه مردم از ضعف مدیریتی مسئولان امر چیست؟ من خسارت وارده به خودرو را از چه کسی باید مطالبه کنم، از فرماندار یا رییس راهداری یا خود استاندار؟ من خسارت ماشینم رو حتماً خواهم گرفت از خود شخص یا ارگان مربوطه! اگر در این متن انتقاد و مطالبه گری ام به کسی برخورده حضوری پاسخگو خواهم بود.

این صدای شهروندی است که درخواست دارد صدایش به گوش مسئولان مربوطه برسد تا مشخص شود ضعف از راهداری کبودراهنگ است یا بی اهمیت بودن نسبت به چاله های حادثه ساز جاده کبودراهنگ - علیصدر؟ شهروند دیگری از نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاله های حادثه ساز جاده کبودراهنگ - علیصدر

چاله های حادثه ساز جاده کبودراهنگ - علیصدر