مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:102020-12-22اقتصادي

وضعیت دو کالای اساسی مرغ و روغن در چهارمحال و بختیاری چگونه است؟


معاون امور بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع مشکل ترخیص مواد اولیه تولید روغن خوراکی در گمرک گفت: در روزهای آینده همانند رفع مشکل کمبود مرغ در بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در بازدیدها مشاهده کردیم که خوشبختانه وضعیت توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری در روزهای اخیر آرام شده است و روغن نیز در فروشگاه های بزرگ موجود است اما به تعداد محدودی به هر مشتری فروخته می شود.

به سراغ معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری رفتیم تا دقیق تر در جریان وضعیت مرغ و روغن موجود در استان قرار بگیریم.

حسن شمسی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: روز گذشته در حدود 150 تن مرغ زنده در استان کشتار شد و 114 تن مرغ بسته بندی در شبکه توزیع قرار گرفت.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با کاهش قیمت مرغ در سراسر کشور به خصوص استان های همجوار و ایجاد ثبات در قیمت آن، مرغداران با تمایل بیشتری مرغ خود را کشتار و در استان توزیع می کنند که با همین روند مشکلی در تامین مرغ مردم استان نخواهیم داشت.

کارگروه کارشناسی قیمت گذاری و پیگیری مطالبات مرغداران تشکیل و نتایج آن به تهران ارسال شد وی خاطرنشان کرد: پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کارگروه کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دو کالای اساسی مرغ و روغن در چهارمحال و بختیاری چگونه است؟

وضعیت دو کالای اساسی مرغ و روغن در چهارمحال و بختیاری چگونه است؟