مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:452020-12-22اقتصادي

کرونا چرخ های خیاطی را هم خاموش کرد


یکی از اصنافی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار متضرر شد صنف پوشاک و تولیدکنندگان این حوزه هستند، تولیدکنندکان پوشاک می گویند کاسبی آن ها رونق ندارد و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، فعالان این صنف دچار ضرر زیادی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال اعمال محدودیت ها و تعطیلی بازار و ضرر فروشندگان پوشاک، تولیدکنندگان نیز از این ضرر بی نصیب نماندند و خسارت زیادی را متحمل شدند و رونق کسب و کار خود را از دست دادند.

طبق گفته تولیدکنندگان لباس، متاسفانه با شیوع کرونا، قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی و کاهش سطح درآمدها عملا توان شهروندان برای خرید لباس و پوشاک کاهش چشمگیری پیدا کرد و همین امر سبب اختلال در کار تولیدکننده نیز شد، چراکه تقاضایی از سوی بازار برای سفارش و خرید لباس وجود ندارد.

رضا یکی از تولیدکنندگان پیراهن مردانه در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته، رونق کار صنف تولیدکنندگان نیز هماند سایر صنوف از بین رفت و تولیدکنندکان در انبوهی از چک ها گرفتار شدند.

از زمان شیوع این ویروس و تعطیلی های بازار، بازاریان که باید کار را به تولیدکننده سفارش دهند جرات ریسک و خرید پارچه و تولید ندارند، در عین حال قیمت پارچه نیز روز به روز در حال افزایش است و فروش پایین و افزایش قیمت ها امکان ریسک تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چرخ های خیاطی را هم خاموش کرد

کرونا چرخ های خیاطی را هم خاموش کرد