مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:002020-12-21سياسي

نقش و منزلت حضرت زینب(س) نشان دهنده اعتبار و منزلت بسیار اسلام به زنان است


مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا گفت: نقش و منزلت و سبک زندگی حضرت زینب(س) پاسخی است به کسانی که ادعا می کنند که اسلام به زن اعتبار و منزلت نداده و او را به حاشیه رانده است.

- نقش و منزلت حضرت زینب(س) نشان دهنده اعتبار و منزلت بسیار اسلام به زنان است مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا گفت: نقش و منزلت و سبک زندگی حضرت زینب(س) پاسخی است به کسانی که ادعا می کنند که اسلام به زن اعتبار و منزلت نداده و او را به حاشیه رانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد حسن اختری در سخنان افتتاحیه وبینار مجازی حضرت زینب نماد جهاد که با حضور شخصیت های دینی و فرهنگی توسط بنیاد بین المللی عاشورا و مرکز امت واحده برگزار شد، با تقدیم خالصانه ترین تبریکات ولادت خجسته حضرت زینب(س) و حضرت عیسی بن مریم و روز پرستار، به بیان ابعاد مختلف سیره عملی و نظری این بانو فداکار و شجاع و صبور پرداخت و بر ضرورت شناخت این شخصیت تاریخی و رسالت و نقش حماسه آفرین وی درکربلا و در مسیر حرکت اسرا به کوفه و شام برای جهانیان تاکید نمود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا با استدلال از آیات قرآن مجید، گفت: در سوره التحریم خداوند زنان صالحه را بعنوان الگو و نمونه معرفی کرده تا بندگان خدا از آنان اقتدا کنند، برحسب این استدلال حضرت زینب(س) نیز نماد جهاد و صبر و شکیبایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و منزلت حضرت زینب(س) نشان دهنده اعتبار و منزلت بسیار اسلام به زنان است

نقش و منزلت حضرت زینب(س) نشان دهنده اعتبار و منزلت بسیار اسلام به زنان است