مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:452020-12-21بين الملل

علمای یمن: محور مقاومت برای مقابله با آمریکا و اسراییل متحد شود


انجمن علمای یمن با تأکید بر لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا، گفتند که باید از دشمنان مسلمانان اعلام برائت صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  انجمن علمای یمن بار دیگر، ابزار دوستی با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کرد.

این انجمن با انتشار بیانیه ای، بر موضع ثابت و اصولی خود مبنی بر حرام بودن ارتباط دوستانه با رژیم صهیونیستی تأکید و تصریح کرد که این موضع برخاسته از دل شریعت در قبال مسائل امت اسلام است.

شبکه خبری المسیره ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، خیز برخی از رژیمهای عربی برای پناه گرفتن در آغوش [رژیم] صهیونیستی و آمریکا، این واقعیت را تغییر نخواهد داد که اسراییل، دشمن همه امت [اسلامی] است .

علمای یمن ضمن هشدار درباره خطر استفاده رژیم سعودی از دین و تحریف و کاربست آن برای عادی سازی ، خاطر نشان کرد، اقدام ریاض برای تغییر شیوه های درسی و حذف دشمنی با رژیم صهیونیستی و تبلیغ این رژیم، مقدمه ای برای دوستی علنی با تل آویو است.

این انجمن همچنین اقدامات رژیم امارات و جرأت در اجازه ساخت معابد یهودی و انجام اعمال یهودیت توسط اماراتیها را محکوم کرد.

در این بیانیه تصریح شد، همه مسلمانان باید به هویت دینی توجه داشته باشند از جنگ نرم، دوری و با آن مقابله کنند؛ زیرا خطر این جنگ، کمتر از جنگ نظامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای یمن: محور مقاومت برای مقابله با آمریکا و اسراییل متحد شود

علمای یمن: محور مقاومت برای مقابله با آمریکا و اسراییل متحد شود