مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:402020-12-21دانش

برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز


مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در آینده نزدیک خبر داد.

حبیب الله آخوندی در جمع خبرنگاران، از برگزاری پنجمین نشست مدیران و مسئولان امور شاهد و ایثارگران واحدها، مراکز و آموزشکده های سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به صورت وبینار خبر داد.

وی گفت: در این نشست وضعیت دفاتر شاهد و ایثارگر، پیگیری فعالیت ها و عملکرد واحدها، مراکز و آموزشکده های سمای استان آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

وی، ضمن تشریح برنامه های سه ماهه دوم سال تحصیلی و برنامه ریزی برای بازدید دفاتر امور شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز، از تسهیلات لازم برای شناسایی دانشجویان شاهد و ایثارگر نخبه به لحاظ آموزشی، پژوهشی و علمی خبر داد.

آخوندی افزود: با توجه به برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در آینده نزدیک مسئولان شاهد و ایثارگر از اکنون به دنبال شناسایی دانشجویان نخبه دارای اختراع، چاپ مقاله و کتاب در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای عمومی و تخصصی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز