موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:002020-12-21سياسي

سید محمد خاتمی رد صلاحیت می شود؟


در حالی به استقبال انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می رویم که غالب مردم منتظر نوع عملکرد شورای نگهبان هستند تا بعد از آن برای رای دادن یا ندادن تصمیم گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد آنلاین، اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب در این باره اظهار داشت: در هر جامعه ای که انتخابات را پیش روی خود می بیند، باید یکسری اِلمان هایی در نظر گرفته شود تا افکار عمومی به این تشخیص برسد که رای اش کارساز خواهد بود.

ما در ایران در حالی به استقبال انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می رویم که غالب مردم منتظر نوع عملکرد شورای نگهبان هستند تا بعد از آن برای رای دادن یا ندادن تصمیم گیری کنند.

رییس کتابخانه ملی در ادامه سخنانش گفت: اگر شورای نگهبان با در نظر گرفتن موقعیت حساسی که کشورمان پیش روی خود می بیند، به همه سلیقه ها مجوز حضور در انتخاباتی رقابتی بدهد، با قطعیت می توان مشارکت بالایی را برای انتخابات 1400 پیش بینی کرد.

اما اگر کمافی السابق قرار بر یک سویه نگری باشد و فقط یک جناح خاص و امتحان پس داده دست خودش را برای معرفی کاندیدا باز ببیند، معلوم است که بیشتر مردم رغبتی برای حضور در پای صندوق رای نخواهند داشت.

او تصریح کرد: البته برخی هم این عقیده را دارند که حتی اگر چهره های شاخص اصلاح طلب هم تایید شوند، مردم باز به دلیل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید محمد خاتمی رد صلاحیت می شود؟

سید محمد خاتمی رد صلاحیت می شود؟