مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 05:402020-12-21اقتصادي

تفاهم نامه همکاری بین پالایشگاه گاز و پارک علم و فناوری ایلام به امضاء رسید


به منظور رفع نیاز های پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی در حوزه انرژی و برقراری ارتباط منظم، مستمر و سازمان یافته و بهره مندی از تخصص های علمی، تحقیقاتی، - تجهیزاتی، آزمایشگاهی و امکانات بالقوه و بالفعل طرفین، تفاهم نامه همکاری بین شرکت پالایش گاز ایلام و پارک علم و فناوری ایلام به امضاء رسید.

روح اله نوریان ، مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام، دراین مراسم، اظهار کرد: توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان از رویکردهای مدیریت ارشد این شرکت بوده و حوزه پژوهش و فناوری این شرکت ماموریت دارد به صورت عملی در زمینه فناوری و نوآوری در مسیری اقدام کند که خروجی آن برای صنعت بخصوص حوزه نفت و گاز قابل بهره برداری باشد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام از بهره برداری این پالایشگاه از فناوری های روز دنیا و نگاه علمی برای حل مشکلات در زمینه های مختلف خبر داد و افزود: پالایشگاه گاز ایلام نیروهای جوان،خلاق و تحصیلکرده ای پرورش داده که نیاز است برای موضوعاتی همچون ثبت اختراع، بومی سازی فناوری، تجاری سازی و غیره با پارک علم و فناوری، همکاری دو جانبه داشته باشد.

نوریان با اشاره به اینکه بررسی امکان استفاده از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی طرفین از اهداف این قرارداد همکاری است، تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به انعقاد تفاهمنامه فی مابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین پالایشگاه گاز و پارک علم و فناوری ایلام به امضاء رسید

تفاهم نامه همکاری بین پالایشگاه گاز و پارک علم و فناوری ایلام به امضاء رسید