مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 04:352020-12-21سياسي

شب یلدای خلاقانه جوانان اهوازی/میوه ی شب یلدایتان را آورده ایم


گروه جهادی هم اندیشان محبت در اقدامی ابتکاری و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در طولانی ترین شب سال به خیابان های مناطق محروم اهواز آمدند تا شبی متفاوت را رقم بزنند.

- این جوانان پس از هم اندیشی تصمیم گرفتند تا در شب یلدا به محله های کم برخوردار اهواز بروند و بسته های میوه را به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا درِ خانه ها توزیع کنند.

دانیال نجاتیان، مسوول این گروه جهادی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به همزمانی شب یلدا با میلاد بی بی زینب کبری (س) و شب یلدای متفاوتی که امسال به دور از دید و بازدیدها و دورهمی ها برگزار میشد تصمیم گرفتیم تا خاطره ی متفاوتی را در ذهن کودکان مناطق محروم به یادگار جا بگذاریم.

این جوان جهادی ادامه داد: ایده های مختلفی به ذهنمان رسید اما با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید خانواده ها تهیه و توزیع میوه را در طولانی ترین شب سال بهترین پیشنهاد دانستیم و به این نیت دل به خیابان ها زدیم.

نجاتیان گفت: الحمدلله توزیع بسته ها توسط نوجوانان گروه انجام و حال خوشی به اندازه توانمان در رگ های بخشی از شهر جاری شد.

این جهادگر افزود: امیدواریم به حول و قوه الهی و با همدلی که بین مردم در جریان است هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود و به روزهای خوب و پرنشاط گذشته بازگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب یلدای خلاقانه جوانان اهوازی/میوه ی شب یلدایتان را آورده ایم

شب یلدای خلاقانه جوانان اهوازی/میوه ی شب یلدایتان را آورده ایم