مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-20سياسي

پیکر سردار غلامعلی ابوحمزه در گرمسار به خاک سپرده شد


پیکر سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفان و همچنین فرمانده سابق سپاه کرمان در زادگاهش، شهرستان گرمسار به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تشییع پیکر سردار ابوحمزه، از فرماندهان سابق سپاه که در سمت فرمانده سابق سپاه کرمان و مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفان نیز سابقه کار دارد، با حضور خانواده، هم رزمان و مسئولان شهرستان گرمسار به خاک سپرده شد.

سردار ابوحمزه اهل شهرستان گرمسار است و پس از درگذشت به دلیل بیماری سرطان در امامزاده اسماعیل (ع) گرمسار به خاک سپرده شد.

در آیین تشریح پیکر سردار ابوحمزه متن پیام سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان قرائت شد که متن آن به این شرح است: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان و آزادگان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در حفظ و پاسداشت ارزش های والای اسلامی و انقلابی در سراسر زندگی خویش کوشیدند.

آنان دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه های استقامت و تجلی شکوه ایثار گشتند.

بی شک مجاهدت های این جانباز سرافراز، ایثارگر مخلص و پاسدار ساده زیست و مؤمن انقلاب اسلامی که عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان ها و ارزش های الهی و صیانت از میهن اسلامی سپری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر سردار غلامعلی ابوحمزه در گرمسار به خاک سپرده شد

پیکر سردار غلامعلی ابوحمزه در گرمسار به خاک سپرده شد