مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-20اقتصادي

پیاده سازی صنعت فرانچایز در راستای اقتصاد مقاومتی


شهریار شهیر برزگر، مدیرعامل برند زنجیره ای هوپو، پیاده سازی استاندارد صنعت فرانچایز در ایران را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج ارز دانست.

مدیرعامل هوپو در گفتگویی در خصوص تاثیر یک برند زیبایی در اقتصاد مقاومتی گفت: سالیان سال این شانس را داشتم که با برندهای بزرگ دنیا همکاری نزدیک داشته باشم و همیشه یک حسرت بزرگ در دل خود داشتم و آن این بود که چرا هنوز نتوانسته ایم یک برند ایرانی با ابعاد جهانی تاسیس کنیم.

بعضی از فعالان اقتصادی هم که قصد تاسیس برند در ایران را داشتند، ابتدا برند خود را خارج از ایران ثبت می کردند و سپس خدمات و محصول خود را وارد ایران می کردند و این متاسفانه برگرفته از یک تفکر غلط است که اعتقاد دارد مردم ایران از کالایی که کلمه ساخت ایران را با خود حمل می کند استقبال نمی کنند.

در صورتی که ما در گروه هوپو بر این عقیده هستیم که کشورمان در تولید، فرهنگ رشد و تولید فکر از قدرت بالایی برخوردار است و می توان در کشور برندی را ایجاد کرد که صدای جهانی داشته باشد و در اقتصاد و بازار جهانی حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

شهریار شهیر برزگر سیستم فرانچایز یا همان فروشگاه های زنجیره ای را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: من سالها در پی این مساله بودم که بتوانم سیستم فرانچایز یا همان فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی صنعت فرانچایز در راستای اقتصاد مقاومتی

پیاده سازی صنعت فرانچایز در راستای اقتصاد مقاومتی