مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-20سياسي

بازداشت دعانویس کلاهبردار در قم


کارشناس دادگستری قم با اشاره به دستگیری دعانویس کلاهبردار در قم گفت: این فرد حتی روان خوانی قرآن را نیز نمی داند و از روی کتاب های در دسترس خود اقدام به نوشتن طلسم ها می کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام نوری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور کیفرخواست برای متهم کلاه برداری در قالب دعانویسی گفت: این افراد با سوءاستفاده از باورهای دینی مردم و فشار روانی ناشی از مشکلات زندگی، مبالغ میلیونی کلاه برداری می کنند.

وی افزود: این دعانویس قلابی نتایج موفق دعانویسی هایش در دفع جن و رضایت مشتریان سابقش را برای جلب اعتماد و فریب مشتریان خود بازگو می کرد.

دادیار شعبه هفت دادسرای قم ادامه داد: با طرح شکایت فرد مالباخته و بررسی پیامک های رد و بدل شده، متهم به جرم خود اعتراف کرد و با صدور دستور قضایی، بازداشت شد.

وی با بیان اینکه این متهم فردی کم سواد است گفت: او حتی روان خوانی قرآن را نیز نمی داند و از روی کتاب های در دسترس خود اقدام به نوشتن طلسم ها می کرده است.

نوری گفت: این دعانویسی های جعلی در مواردی زمینه ساز جرایم دیگری نظیر سرقت، روابط نامشروع، اخاذی، انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی فرد برای دیگران و فیشینگ حساب بانکی شده و در بسیاری از موارد موجب تشدید اختلافات خانوادگی و تقویت آسیب های روحی و روانی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دعانویس کلاهبردار در قم

بازداشت دعانویس کلاهبردار در قم