مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-20اقتصادي

افتتاح حساب برای 3137 متقاضی اقدام ملی مسکن درچهارمحال و بختیاری


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون برای 3137 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان، افتتاح حساب صورت گرفته است.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: تاکنون برای 3137 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان، افتتاح حساب صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعداد متقاضیانی که با تکمیل مدارک، ثبت نام آن ها نهایی شده، 4765 نفر می باشند و تاکنون 1617 متقاضی هم وجه اولیه آورده را واریز نموده اند.

وی تعداد متقاضیان حائز شرایط را 11047 نفر عنوان کرد و ادامه داد: با پایان مهلت تکمیل پرونده متقاضیان، از اول دی ماه پالایش ثبت نام کنندگان انجام  و در صورت آزاد شدن ظرفیت، در شهرهای دارای ظرفیت، ثبت نام مجدد صورت خواهد گرفت.

مقصودی افزود: متقاضیانی که تا پایان آذرماه برای تکمیل مدارک مراجعه ننموده اند از سامانه به طور خودکار حذف می شوند اما فرم سابقه(ج) آن ها قرمز نشده است و تفاوتی با سایر افراد ندارند.

وی همچنین از واگذاری ساخت 300 واحد مسکن ملی در شهر بروجن به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: مقدمات این کار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام و پرونده ها تحویل ستاد اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح حساب برای 3137 متقاضی اقدام ملی مسکن درچهارمحال و بختیاری

افتتاح حساب برای 3137 متقاضی اقدام ملی مسکن درچهارمحال و بختیاری