مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-20اقتصادي

آدرس هتل های ایمن اصفهان در دسترس گردشگران قرار می گیرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آدرس هتل های ایمن بر روی سامانه هایی مانند بلد و اسنپ نمایش داده می شود تا در دسترس گردشگران قرار گیرد.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آدرس هتل های ایمن بر روی سامانه هایی مانند بلد و اسنپ نمایش داده می شود تا در دسترس گردشگران قرار گیرد.

حسن قاضی عسگر، امروز (یکشنبه-30 آذر) در جلسه ستاد احیای گردشگری استان، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد مشکلات در راستای سفر ایمن برطرف و برند هتل ایمن تعریف شود تا هتل هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند از این برند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: میزان تبعیت مراکز گردشگری از جمله هتل ها، اقامتگاه های بومگردی و رستوران ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی با استفاده از سامانه رصد ارزیابی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: معاونت اجتماعی دادگستری اصفهان اقدامات حقوقی در خصوص حقوق گردشگران و پشتیبانی حقوقی از این مجموعه انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، قاضی عسگر با بیان اینکه باید از برخوردهای سلیقه ای در حوزه گردشگری اجتناب شود، گفت: همچنین مقرر شد معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی دستورالعملی تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدرس هتل های ایمن اصفهان در دسترس گردشگران قرار می گیرد

آدرس هتل های ایمن اصفهان در دسترس گردشگران قرار می گیرد