مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-20سياسي

مقابله با ولی زمان خروج از ولایت الله است


تولیت مدرسه علمیه مروی با بیان اینکه بسیاری از منحرفان سیاسی عقیده ای به خط فکری انقلاب ندارند، گفت: مقابله با ولی زمان خروج از ولایت الله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر تحریری در جلسه درس اخلاق مدرسه علمیه مروی در واکنش به اظهارات آقای محمود امجد اظهار داشت: گاهی محبت فرزند ذهن آدمی را می شوید و فرد شروع به باطل گویی می کند، آن هم کسی که مدتی در مسیر حق بوده اما به یک مرتبه از آن راه رفته بر می گردد و در مسیر باطل شروع به حرکت می کند؛ انسان اگر خودخواهی را کنار بگذارد و در برابر حق خاضع باشد هرگز از مسیر حق منحرف نمی شود.

تولیت مدرسه علمیه مروی با اشاره به اینکه انسان های گمراه بسیاری در طول تاریخ با شناخت حق، از حرکت در مسیر باطل صرف نظر کرده و به سوی حق شتافتند، ادامه داد: در ماجرای کربلا می توان مصادیق این کلام را مشاهده کرد مانند همان نصرانی که با مشاهده امام از راه خود بازگشت و حاضر شد فرزند خویش را برای کسب رضای الهی و خشنودی ولی زمان تقدیم کند.

این مطلب بسیار قابل تأمل است اینکه در وجود انسان چه تحولی رخ می دهد که می تواند با همه وجود در برابر باری تعالی به معنای واقعی کلمه خاضع باشد و هستی خود را تقدیم حق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ولی زمان خروج از ولایت الله است

مقابله با ولی زمان خروج از ولایت الله است