مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-20سياسي

تمام شایعات پیرامون حکم روح الله زم؛ از «شایعه مبادله» تا «عشق به زیارت»


پس از گذشت یک هفته از اجرای حکم روح الله زم، هنوز بسیاری از رسانه های ضدانقلاب و حامیان وی سعی دارند با پنهان کردن جنایت وی، فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش دهند.

-   4.

شایعه بی خبری از زمان اعدام از ادعاهایی که پس از اعدام زم توسط خانواده اش مطرح شد؛ شایعه عدم اطلاع روح الله زم از زمان اعدامش بود.

محمدعلی زم مدعی شده بود ماموران امنیتی پرونده روز جمعه پیش از انجام آخرین ملاقات خانواده با روح الله زم از آن ها خواسته بودند درباره تایید حکم اعدام چیزی پسرش نگویند؛ این درحالی است که دادستانی تهران تاکید کرد اجرای حکم هم پس از ابلاغ به وکیل متهم و رعایت کلیه ضوابط و مقررات صورت گرفته است.

5.

شایعه مبادله روح الله زم  یکی دیگر از ادعاها بحث مبادله روح الله زم با یکی از اتباع کشور های خارجی توسط قوه قضاییه بود، اما یک منبع آگاه در قوه قضاییه اظهارنظر مطرح شده در خصوص اینکه قوه قضاییه به دنبال مبادله روح الله زم بوده را نیز از اساس دروغ دانست و گفت: این موضوع نیز شبیه حجم بزرگی از دروغ های کانال آمد نیوز است.

  6.

قدیس نمایی از فردی که از اهانت به اهل بیت(ع) اِبایی نداشت خانواده روح الله زم در این مدت سعی کردند تا موضوع را احساسی کنند؛ در یکی از این موارد محمد علی زم نوشت: با حدود دو ساعت معطلی در سرمای سوزان جلوی در زندان (اوین) مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شایعات پیرامون حکم روح الله زم؛ از «شایعه مبادله» تا «عشق به زیارت»

تمام شایعات پیرامون حکم روح الله زم؛ از «شایعه مبادله» تا «عشق به زیارت»