مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 17:152020-12-19اقتصادي

50 میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس آباد – کاهک اختصاص یافت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان بابیان اینکه 50 میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس آباد – کاهک اختصاص یافت، گفت:این اعتبار از محل سفر دوم رییس جمهور به استان تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر مالکی عصر شنبه جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی وضعیت روند اقدامات در خصوص شهرستان میامی به عنوان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته کشور به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه پروژه عباس آباد-کاهک نیز اعتباری به میزان 30 تا 50 میلیارد از محل دو مرحله سفر ریاست محترم جمهوری به استان اختصاص یافت که تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: اعتبار ویژه ساخت و بهره برداری از سالن های ورزشی در شهرستان میامی نیز به صورت 100 درصدی تخصیص یافت.

وی بابیان اینکه برای 150 پروژه اولویت داری که برای تحقق سند توسعه شهرستان میامی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: اختصاص 100 درصدی این اعتبار صورت گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه دو پروژه شاخص در شهرستان میامی تخصیص 100 درصدی اعتبار داشتند که پروژه ترومای این شهرستان یکی از این موارد است که از محل سفر اول ریاست محترم جمهوری به استان اعتبار تخصیص داده شد، گفت: امروز به صورت کامل، میزان هفت میلیارد تومان تخصیص و این طرح به بهره برداری خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس آباد – کاهک اختصاص یافت

50 میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس آباد – کاهک اختصاص یافت