مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-19اقتصادي

اعمال محدودیت های شب یلدا در دنا از امشب/ کاهش فعالیت اصناف در این شهرستان


فرماندار دنا از اعمال محدودیت های جدید کرونایی از امروز در این شهرستان خبر داد و گفت: رفت و آمد شبانه در این شهرستان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پناهی تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 الی 4 صبح  وفعالیت صنوف از ساعت 18به بعد در سراسر استان ها و شهرهای کشور در روز های شنبه و یکشنبه، 29 و 30 آذرماه ممنوع می باشد.

 فرماندار دنا گفت: ممنوعیت های جدید هم زمان با نزدیک شدن به شب  یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه، 29 و 30 آذرماه اجرایی می شود و تمامی مشاغل به جز مشاغل گروه 1 فقط تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده صنف متخلف واحد صنفی به مدت طولانی پلمپ وبه مقامات قضایی معرفی خواهد شد.

فرماندار دنا گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 الی 4صبح در سطح استان و شهرستان دنا ممنوع است و در صورت مشاهده جریمه های سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است که در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می شود و نام دیگر این شب چِلّه است که  امسال متاسفانه ویروس منحوس کرونا این امکان را از همه ما گرفته است و نمی توانیم مثل هر سال به صورت دسته جمعی و فامیلی یلدا را برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های شب یلدا در دنا از امشب/ کاهش فعالیت اصناف در این شهرستان

اعمال محدودیت های شب یلدا در دنا از امشب/ کاهش فعالیت اصناف در این شهرستان