مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-19فرهنگي

درخواست احترام برومند از مردم در شب چله + فیلم


«مهم ترین اتفاق در شب بلندِ یلدای امسال، دور از هم بودن و همدلی و بیداری است، یعنی بدانیم در اطراف مان چه می گذرد، در شب های زمستان حتما افرادی هستند که بیشتر از اوقات دیگر نیازمند کمک ما هستند، - مهم ترین اتفاق در شب بلندِ یلدای امسال، دور از هم بودن و همدلی و بیداری است، یعنی بدانیم در اطراف مان چه می گذرد، در شب های زمستان حتما افرادی هستند که بیشتر از اوقات دیگر نیازمند کمک ما هستند، هوای آن ها را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفحه مجازی قصه های تهران با تهیه ی برنامه ای با نام قصه های شب چله برای دور از هم بودن مردم در شب یلدای کرونایی امسال؛ اقدام به تهیه ی دو برنامه 40 دقیقه ای با حضور هنرمندان کرده و در هر برنامه هر کدام از هنرمندان به بیان خاطرات خود از یلدای سال های گذشته می پردازند.

احترام برومند - هنرمند پیشکسوت - نیز یکی از مهمانان قصه های شب چله است که از خاطرات این شب ها از گذشته تا امروز می گوید.

شب یلدا، شب دور هم بودن است، شب جمع شدن بزرگ و کوچک دور هم، بزرگترها، بچه های قد و نیم قد، نوه ها و نتیجه ها و ندیده ها.

اما امسال استثناست، ما در سال های بلند زندگی خود، شب های یلدای جور واجوری دیدیم، شب هایی که دور همدیگر تلویزیون می دیدیم، آلبوم خانوادگی را ورق می زدیم، خاطرات بزرگ ترها را گوش می کردیم و همه جور شب یلدا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست احترام برومند از مردم در شب چله + فیلم

درخواست احترام برومند از مردم در شب چله + فیلم