مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-19اقتصادي

اجرای مالچ پاشی در سطحی 56 هزار هکتار اراضی شرق کرمان


مدیرکل منابع طبیعی آبخیزداری استان کرمان با بیان اینکه تاکنون مالچ پاشی در سطحی 56 هزار هکتار در شرق استان انجام شده است، گفت: تمام تلاش ما بر این است که امنیت نسبی برای ساکنان منطقه ایجاد کنیم تا شاهد رونق این روستاها مانند گذشته باشیم.

- مهدی رجبی زاده امروز در حاشیه مالچ پاشی کانون های بحران فرسایش بادی در ریگان در گفت وگو با خبرنگار ریگان تصریح کرد: مالچ پاشی در شهرستان ریگان هم اکنون در 403هکتار با اعتبار 18میلیارد در حال انجام است که مراحل پایانی خود را طی می کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار کرد: شهرستان ریگان و فهرج به دلیل وجود تپه های ماسه ای عظیم حیات اقتصادی و زندگی مردم را دچار اخلال کرده اند.

  رجبی زاده بیان داشت: مانده مالچ پاشی در کانون های بحران فرسایش بادی بیش از 4هزار هکتار در شرق استان است که با اعتبارات تخصیص یافته مالچ پاشی در این مناطق انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مالچ پاشی  در سطحی 56 هزار هکتار تا کنون در شرق استان انجام شده است، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که امنیت نسبی برای ساکنان منطقه ایجاد کنیم تا شاهد رونق این روستاها مانند گذشته باشیم.

باقری فرماندار ریگان هم گفت: تا کنون گرد وغبار 16روستا را در ریگان خالی از سکنه و150روستا را در محاصره شن های روان قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مالچ پاشی در سطحی 56 هزار هکتار اراضی شرق کرمان

اجرای مالچ پاشی در سطحی 56 هزار هکتار اراضی شرق کرمان