مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-19ورزشي

AFC النصر عربستان را محروم می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از شکست النصر عربستان برابر پرسپولیس، تیم سعودی تمام راه های قانونی برای شکایت از سرخ ها را امتحان کرد؛ - پس از شکایت های بی نتیجه و متوالی النصر عربستان از پرسپولیس، شایعه ای به گوش می رسد که ممکن است سعودی ها به مدت یک تا دو فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از شکست النصر عربستان برابر پرسپولیس، تیم سعودی تمام راه های قانونی برای شکایت از سرخ ها را امتحان کرد؛ از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق کنفدراسیون آسیا تا CAS.

آخرین اقدام عربستانی ها پس از رد شدن متوالی شکایت هایشان، تلاش برای گرفتن دستور موقت جهت به تعویق افتادن فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.

موضوعی که دیروز امیرساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به صورت رسمی از سوی دیوان رد شده و حضور پرسپولیس در فینال آسیا قطعی است.

تیم عربستانی مدعی است، چون یک پای این فینال تیمی است که شکایتی از آن مطرح شده، باید مسابقه به تعویق بیفتد تا وضعیت پرونده آن ها مشخص شود.

با این حال اگر چنین اتفاقی رخ می داد، تمام برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و قرارداد های آن ها با اسپانسر های برگزاری مسابقات دچار مشکل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

AFC النصر عربستان را محروم می کند

AFC النصر عربستان را محروم می کند