مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-19اقتصادي

40 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زودبازده میامی اختصاص یافت


مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه 40 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زودبازده میامی اختصاص یافته است، گفت: رفع محرومیت از این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صمیمیان پیش از ظهر شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی تسهیلات طرح های زودبازده دهیاری ها اظهار داشت: طی یک سال گذشته 40 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زودبازده میامی اختصاص یافته است.

وی بابیان اینکه میامی یکی از 31 شهرستان های کمتر توسعه یافته در کشور است، افزود: اجرای طرح های توجیهی و اقتصادی زودبازده در این شهرستان در اولویت تخصیص اعتبار قرار گرفت و در این جلسه نیز پرداخت مبلغ 9 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات از محل تسهیلات طرح های زودبازده دهیاری ها، برای تکمیل و راه اندازی اقامتگاه بومگردی و گردشگری روستای ابراهیم آباد علیا شهرستان میامی مصوب شد.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان با تأکید بر اینکه پیگیری ها برای معرفی طرح توجیهی راه اندازی یک واحد اقامتگاه بومگردی در روستای ابراهیم آباد علیا شهرستان میامی انجام شد، خاطرنشان کرد: بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله با یک سال تنفس با نرخ هشت درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زودبازده میامی اختصاص یافت

40 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های زودبازده میامی اختصاص یافت