مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-19سياسي

ارتقای رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در مجامع علمی/ تحقق جایگاه جهانی


رییس دانشگاه صنعتی شاهرود بر تحقق جایگاه جهانی این دانشگاه تاکید کرد و از ارتقای رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در مجامع علمی معتبر به واسطه فعالیت های علمی خبر داد.

- محمد مهدی فاتح در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه جایگاه جهانی دانشگاه صنعتی شاهرود خوشبختانه با تلاش و کوشش اعضای هیئت علمی، مدیریت دانشگاه و همچنین اساتید محقق شده است، تاکید کرد: خوشبختانه در رتبه بندی، مقالات isi رشد مقالات دانشمندان برتر مقالات پر استناد و دیگر فاکتورها و شاخص ها در سطح ایران، آسیا و جهان شاهد رشد خوبی در حوزه دانشگاه بوده ایم.

وی با بیان اینکه رشد و تحقق رتبه های برتر دانشگاه صنعتی شاهرود خوشبختانه باعث شد تا این دانشگاه در سطح کشور به یک برند تبدیل شود، ابراز کرد: در بسیاری از رشته ها امروز دانشگاه صنعتی شاهرود در سطح کشور نمونه و مدارج علمی یگانه ای دارد.

کسب مدارج علمی رییس دانشگاه صنعتی شاهرود از انعقاد 41 قرارداد بزرگ با سازمان های ملی و شرکت ها برای سال جاری خبر داد و گفت: شاهد افزایش 25 درصدی قرار دادهای دانشگاه نسبت به سال گذشته هستیم و این نشان می دهد که دانشگاه توانسته از لحاظ جایگاه های علمی به مدارج خوبی دست یافته و به نوعی رفرنس بدل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در مجامع علمی/ تحقق جایگاه جهانی

ارتقای رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در مجامع علمی/ تحقق جایگاه جهانی