مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-18سياسي

قوه قضاییه؛ از اعدام زم تا آزادی محکومان هفت تپه و سحر تبر


مدیریت قوه قضاییه در حدود دو سال گذشته همواره نشان داده است که همت و تلاش خود رابرای تحقق عدالت قرار می داده و در این مسیر با نگاهی تحول گرایانه به موضوعات مختلف رسیدگی کرده است.

- گروه قضایی خبرگزاری فارس - عملکرد همراه با اقتدار قوه قضاییه در دوره تحول پیرامون موضوعاتی که افکار عمومی نسبت به آن حساس بوده، نشان داده که دستگاه عدلیه در مبارزه با مفسدین و غارتگران بیت المال و برهم زنندگان امنیت کشور برخوردی قاطع و در موضوعاتی که رافت اسلامی مورد نیاز بود، نرمش  داشته است.

***برخورد قاطع با مخلان امنیت و تسامح با فریب خوردگان اقدامات بعضا غیرقانونی کارگران، فریب خوردگان اغتشاشات آبان 98، خبرنگارانی که تخلفاتی را مرتکب شدند یا پذیرفتن اعاده دادرسی سه نفر از محکومان اغتشاشات آبان 98 از نمونه هایی است که دستگاه قضایی، با آنها در نهایت تسامح برخورد کرده و از سوی دیگر در رسیدگی به پرونده تبهکاران، مفسدان اقتصادی، مخلان امنیت ملی و متعرضان به حقوق بیت المال برخلاف جوسازی ها و فشارها قاطعانه عمل نموده است.

همچنین ایجاد شورای حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه و برگزاری دادگاه های جرایم سیاسی با حضور هیات منصفه برای اولین بار در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی، نمونه های بارزی از اقدامات قوه قضاییه در تفکیک نوع برخورد با تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه؛ از اعدام زم تا آزادی محکومان هفت تپه و سحر تبر

قوه قضاییه؛ از اعدام زم تا آزادی محکومان هفت تپه و سحر تبر