مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-18سياسي

سوم خرداد 1400 مترو تهران به پرند می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نظام ملکشاهی در هفدهمین جلسه شورای بررسی روند پیشرفت مترو که عصر دیروز و با حضور نماینده حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم، - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: شایسته است طبق صحبت استاندار تهران برای رسیدن قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر، شهرداراین شهر، خواهر خواندگی بین خرمشهر و پرند را برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نظام ملکشاهی در هفدهمین جلسه شورای بررسی روند پیشرفت مترو که عصر دیروز و با حضور نماینده حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت عمران برگزار شد، اظهار کرد: شایسته است طبق فرموده استاندار تهران برای رسیدن قطار به شهر پرند در خرداد ماه سال آتی و تقارن آن با آزادسازی خرمشهر، شهردار خواهر خواندگی بین خرمشهر و پرند را برقرار کند.

وی با بیان این که شهر پرند، شهری مزین به نام انقلاب است، گفت: این شهر نیازمند تکاپو، آرامش و حرکت انقلابی مدیران آن است، باید مدیران با تلاش شبانه روزی کاری کنند تا مترو در روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر قهرمان به پرند برسد.

فرماندار شهرستان رباط کریم، با اشاره به ریل گذاری انجام شده افزود: 3 کیلومتر از ریل گذاری مانده که هفته آتی در زمین جاگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد 1400 مترو تهران به پرند می رسد

سوم خرداد 1400 مترو تهران به پرند می رسد