مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-18فرهنگي

دورهمی با مهران مدیری در شب یلدا


برنامه دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه شب یلدا در ساعت 21:30 با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه نسیم، این شبکه با پخش ویژه برنامه کودک شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در شب یلدا سعی می کند یلدایی متفاوت همراه با خانه نشینی خلق کند.

بنا بر این گزارش کودک شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی ، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسرش، رضا شفیعی جم و.

برای ساعت 23 جهت پخش آماده شده است.

دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت 21:30 با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می شود.

شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت 20 تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

ساعت 19 کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی با مهران مدیری در شب یلدا

دورهمی با مهران مدیری در شب یلدا