مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-18سياسي

راه اندازی بازارچه ملوانی بندرعباس در مجتمع بنکداران


معاون فرماندار بندرعباس از راه اندازی بازارچه ملوانی در این شهرستان با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی این قانون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین باباخانی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان بندرعباس که با حضور میری معاون بازرگانی خارجی سازمان صمت، سرهنگ شادمانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، نمایندگان اتاق اصناف، تعاونی لنجداران و.

در محل مجتمع بنکداران برگزار شد با اشاره به آسیبهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و اخلال در فعالیت لنجهای چوبی و تاثیر آن بر زندگی مرزنشینان و لزوم تامین معیشت ملوانان اظهار داشت: به استناد آیین نامه اجرایی جدید دو مرحله ای ورود کالای ملوانی توسط شناورهای سنتی زیر 500 تن که در سالجاری ابلاغ شده هرشناور(لنج چوبی) مجاز به واردات تعداد 30 نیسان از انواع کالاهای مجاز (97 قلم کالا) در دومرحله در سال می باشد که با هماهنگی های صورت گرفته وهمکاری همه دستگاههای عضو این مهم در حال انجام می باشد.

 وی تامین کالا های اساسی، تنظیم بازار، دسترس بودن کالا های مورد نیاز مردم، استفاده از تخفیفات حقوق ورودی گمرکی برای ملوانان و سوق دادن ملوانان به سمت تجارت خرد رسمی و صادرات محصولات تولیدی را از مزایای راه اندازی این بازارچه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه ملوانی بندرعباس در مجتمع بنکداران

راه اندازی بازارچه ملوانی بندرعباس در مجتمع بنکداران