مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-17اقتصادي

بازید فرماندار گچساران از بیمارستان 140تخت خوابی نرگسی


با توجه به اینکه بیمارستان نرگسی گچساران در مراحل پایانی کار قرار دارد در تلاش هستیم این طرح تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار گچساران از عملیات اجرایی و مراحل پایانی احداث بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی گچساران بازدید به عمل آورد.

 علی خوانپایه در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: هم اکنون بیمارستان نرگسی  در حال احداث گچساران 92درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی با بیان اینکه  برای ساخت این طرح بزرگ درمانی تاکنون یک هزار میلیارد ریال هزینه شده  است ادامه داد: امسال هم570میلیاردریال اعتبار مصوب دارد که تاکنون 200 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

خوانپایه عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان نرگسی گچساران در مراحل پایانی کار قرار دارد در تلاش هستیم این طرح تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار گچساران افزود: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.

وی اذعان کرد: با افتتاح  بیمارستان نرگسی سرانه تخت های بیمارستانی این شهرستان به 444 تخت خواهد رسید.

 خوانپایه با اشاره به اینکه با به بهره برداری  رسیدن این طرح سرانه تخت بیمارستانی افزایش خواهد یافت، گفت: بیمارستان 140 تخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازید فرماندار گچساران از بیمارستان 140تخت خوابی نرگسی

بازید فرماندار گچساران از بیمارستان 140تخت خوابی نرگسی