مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-17سياسي

جشنواره «فرزندان ولایت» برنامه شاخص 9 دی ماه در کرمان


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از برنامه های شاخص به مناسبت 9 دی برگزاری جشنواره فرزندان ولایت است که در استان کرمان برگزار می شود.

- حسین انجم شعاع امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت اظهار داشت: برای 9 دی برنامه های زیادی پیش بینی شده است که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستگاه ها و دانشگاه ها در فضای مجازی و رسانه ها اجرا می شود.

وی بیان داشت: یکی از برنامه های شاخص به مناسبت 9 دی برگزاری جشنواره فرزندان ولایت است که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: جشنواره فرزندان ولایت از 20 آذرماه جاری آغاز شده است و تا 10 دی ماه ادامه دارد و در سه رشته شعر، داستان و پوسترسازی برای کودکان و نوجوانان در سطح استان اجرا می شود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه به 16 برگزیده جشنواره فرزندان ولایت جوایز ارزنده ای اهدا می شود از بررسی و داوری آثار در دبیرخانه جشنواره واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «فرزندان ولایت» برنامه شاخص 9 دی ماه در کرمان

جشنواره «فرزندان ولایت» برنامه شاخص 9 دی ماه در کرمان