مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 20:052020-12-16سياسي

منطقه آزاد اینچه برون می تواند سکوی پرش صادرات گلستان باشد


استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت هایی که قانون گذار برای مناطق آزاد در نظر گرفته است، گفت: منطقه آزاد اینچه برون گلستان می تواند سکوی پرش صادرات استان و کشور باشد و بخش عظیمی از تولیدات استان و کشور را به صورت خام یا فراوری شده به کشورهای آسیای میانه .

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت هایی که قانون گذار برای مناطق آزاد در نظر گرفته است، گفت: منطقه آزاد اینچه برون گلستان می تواند سکوی پرش صادرات استان و کشور باشد و بخش عظیمی از تولیدات استان و کشور را به صورت خام یا فراوری شده به کشورهای آسیای میانه و تحت پیمان اوراسیا ارائه کند.

هادی حق شناس امروز در جلسه جمع بندی سفر دکتر خاندوزی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به گلستان، اظهار کرد: لایحه منطقه آزاد اینچه برون تاکنون 2 بار در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و پس از رد آن در شورای نگهبان در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است و مجمع نیز با اعزام اکیپی به استان موضوع را مورد بررسی قرار داد و خوشبختانه نگاه نسبت به ایجاد منطقه آزاد در گلستان مثبت است.

وی افزود: ایران پیش از انقلاب تنها در پیمان اقتصادی اکو حضور داشت اما در حال حاضر علاوه بر آن تحت پیمان اوراسیا نیز قرار گرفته و خوشبختانه بسیاری از اقلام قابل مبادله در این پیمان در گلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد اینچه برون می تواند سکوی پرش صادرات گلستان باشد

منطقه آزاد اینچه برون می تواند سکوی پرش صادرات گلستان باشد