مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-16ورزشي

فراخوان عجیب کره ای ها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تازه ترین اخباری که سایت رسمی باشگاه اولسان هیوندایی کره جنوبی منتشر کرد آمده است که طرفداران و مسئولان این باشگاه از حمایت های یکی از تیم های ایرانی متعجب و البته خوشحال شده اند!سایت رسمی باشگاه هیوندایی در این باره نوشت: - فراخوان عجیب کره ای ها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید! باشگاه اولسان هیوندایی کره جنوبی در واکنش به حمایت هایی که طرفداران تیم استقلال از نماینده کشور کره روبروی پرسپولیس انجام داده غافلگیر شدند.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تازه ترین اخباری که سایت رسمی باشگاه اولسان هیوندایی کره جنوبی منتشر کرد آمده است که طرفداران و مسئولان این باشگاه از حمایت های یکی از تیم های ایرانی متعجب و البته خوشحال شده اند!سایت رسمی باشگاه هیوندایی در این باره نوشت: پس از صعود تیم فوتبال باشگاه ما به مرحله فینال مشخص شد که باید با تیم پرسپولیس ایران مسابقه بدهیم به همین خاطر باشگاه از همه طرفداران تیم اولسان در کشور کره جنوبی انتظار دارد به هر شکلی که می توانند حمایت خود را از تیم هیوندایی انجام بدهند.

همچنین این باشگاه در ادامه گزارش خود در بحث حمایتی از تیم اولسان هیوندایی آورده بود: تیم ما پس از غلبه بر ویسل کوبه ژاپن حالا باید روز شنبه در ورزشگاه الجنوب قطر مقابل پرسپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان عجیب کره ای ها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!

فراخوان عجیب کره ای ها برای استقلالی ها؛ حمایت کنید و جایزه ببرید!