مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-16اقتصادي

جوابیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خبر «تابناک اقتصادی»


دبیر محترم سرویس اقتصادی سایت تابناک سلام علیکم، احتراماً عطف به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده در آن سایت به تاریخ 18 آبان ماه 1398 مبنی بر روند صعودی قیمت محصولات لوازم خانگی با عنوان روایت تلخ یک مخاطب از گرانی افسار گسیخته لوازم خانگی ، عیناً پاسخ تهیه شده توسط آقای حسن اله یاری مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی این سازمان ارسال می شود.

خواهشمند است وفق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی نسبت به انعکاس مطلوب پاسخ ارسالی اقدام شود : به آگاهی می رساند، در خرداد ماه سال جاری حسب جلسه منعقده با حضور کلیه دست اندرکاران تولید، انجمن ذیربط، بخش های دولتی و .

با افزایش قیمت حداکثر 25% لوازم خانگی نسبت به بهمن سال 1398 در خصوص کالاهای یخچال، فریزر، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز موافقت گردید، که این افزایش قیمت ها بعضاً مربوط به درخواست های واصله از شرکت های تولیدکننده در ماههای پایانی سال گذشته بود.

در ارتباط با سایر اقلام لوازم خانگی نیز مطابق بند (ج) مصوبه شماره 151780/60 مورخ 10/06/1397 کارگروه تنظیم بازار، قیمت ها با رعایت ضوابط قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمتها و درصد سودهای قانونی، راساً توسط شرکت ها و براساس فرآیند خوداظهاری تعیین، اعلام و ثبت می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خبر «تابناک اقتصادی»

جوابیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خبر «تابناک اقتصادی»