مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-16دانش

اخذ مجوز تاسیس پارک علم و فناوری سلامت در استان مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری سلامت در استان مازندران گرفته شد که جانمایی آن آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دکتر سیدعباس موسوی ظهر امروز در نشست خبری دستاوردهای علمی و تحقیقاتی و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: باید گفت حوزه پژوهش با ارتباطات و رسانه عجین است به این دلیل که بسیاری از انتشارات پژوهشی ازطریق رسانه اتفاق می افتد که نیازمند همراهی رسانه ها هستیم.

   وی با بیان اینکه کارهای متنوعی در حوزه کرونا انجام شده و کماکان درحال انجام است، افزود: بخشی از این کارها به ثمر رسیده و نتایج آن استخراج شده و مقاله های زیادی در سطح بین المللی و ملی و دانشگاهی انتشار پیدا کرده و بخش هایی نیز مورد کاربرد قرار گرفته که امیدواریم در جایگاه های رتبه های علمی از آن استفاده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: درست است تسهیل و تسریع در ارتباطات و اطلاعات کمک های شایانی در عصر حاضر کرده ولی یک سری مشکلاتی فراهم کرده که از جمله آن می توان به این موضوع اشاره کرد که خیلی افراد بدون اینکه دانش کافی داشته باشند و بدون آشنایی با اصول پژوهش و علمی به راحتی موضوعاتی را منتشر می کنند که برخی ممکن است گستره وسیعی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز تاسیس پارک علم و فناوری سلامت در استان مازندران

اخذ مجوز تاسیس پارک علم و فناوری سلامت در استان مازندران