مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-16اقتصادي

تشریح دلایل بوی نامطبوع فاضلاب بندرعباس


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عدم اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی مناطق شهر از دلایل عمده انتشار بوی فاضلاب است.

به طوری که در اکثر مناطق شمال کمربندی وحاشیه خورگورسوزان که بیشترین حجم بوی نامطبوع را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بوی نامطبوعِ فاضلاب در برخی مناطق شهر بندرعباس، کهنه چالشی است که نه تنها نارضایتی شهروندان را دامن زده بلکه سال هاست که در سبدِ دغدغه های در اولویتِ آبفا جا خوش کرده؛ دغدغه ای که علی رغم تلاش های آبفا در یک دهه گذشته، کماکان حلِ آن نیازمند رویکردی جمعی از سوی مردم و مسئولان ذیربط است.

چرا که وقت آن رسیده برای مسئله ی فاضلاب نیز همانند آب، چارچوب دیپلماسی برگزینیم تا فرصت از دست نرود و این دغدغه به بحران تبدیل نشود.

گرچه این چالش در حوزه تخصصی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان است اما واقعیت این است که رفعِ این دغدغه چیزی فراتر از تخصص آبفا می طلبد و آن همکاری بین سازمانی است؛ سازمان هایی نظیر شهرداری، مسکن و شهرسازی، محیط زیست ، استانداری ، صنایع بندرعباس و در نهایت مردم به عنوان مطالبه گران اصلی این دغدغه.

اتفاقی که اگر نیفتد، مسئله فاضلاب همچنان به صدایی می ماند که به جایی نخواهد رسید!  فاضلاب، دغدغه مشترک امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اعتقاد به اینکه، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دلایل بوی نامطبوع فاضلاب بندرعباس

تشریح دلایل بوی نامطبوع فاضلاب بندرعباس