مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-16اقتصادي

تبدیل اراضی دیم ایلام به آبی نیازمند 2 میلیارد مترمکعب آب است


استاندار ایلام با اشاره به برنامه ریزی برای تبدیل 183 هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی ایلام به آبی، گفت: 2 میلیارد مترمکعب آب برای این میزان اراضی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشکر از تلاش ها و حمایت های مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان، اظهار کرد: امروز خوشبختانه در سال جهش تولید یکی از محورهای و حوزه های مهم استان بحث آب و خاک و کشاورزی است.

وی در ادامه با اشاره به دو طرح مهم سامانه گرمسیری و احیای اراضی کشاورزی در استان، گفت: برای اتمام طرح گرمسیری نیازمند 3 هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر هستیم و این نیازمند توجه و مساعدت ویژه مسئولان کشوری است.

وی افزود: به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی برای استفاده از اعتبارات صندوق ارسال شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در بودجه 1400 استان عملکرد خوبی داشته است، افزود: در بودجه جاری بالای 63 درصد، عمرانی بالای 70 درصد و در اعتبارات توازن بالای 100 درصد افزایش اعتبار داشته ایم.

وی در ادامه به دستور رییس جمهور در خصوص اتمام طرح سامانه گرمسیری تا پایان دولت اشاره کرد و گفت: در این راستا تاکنون سه بار دستور اتمام طرح گرمسیری توسط معاون رییس جمهور و رییس سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل اراضی دیم ایلام به آبی نیازمند 2 میلیارد مترمکعب آب است

تبدیل اراضی دیم ایلام به آبی نیازمند 2 میلیارد مترمکعب آب است