مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-16فرهنگي

راه اندازی دبیرخانه دائمی پایتختی کتاب در صدرا


دبیرخانه دائمی جشنواره پایتختی کتاب ایران به منظور حفظ و کسب عنوان شهر دوستدار کتاب و پایتختی کتاب، در شهرداری شهر صدرا راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر سهرابی مدیر کل و مهدی امیدبخش معاون فرهنگی مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد فارس، بهزاد پرنیان شهردار به همراه فرج زاده رییس سازمان فرهنگی هنری ورزشی و رحیمی نژاد مسئول امور فرهنگی شهر صدرا با برگزاری جلسه ای برای انعقاد تفاهم نامه ای به منظور دست یابی هرچه بیشتر به ارتقا سطح فرهنگی و فعالیت های مرتبط با شهر دوستدار کتاب و پایتختی کتاب به گفت وگو نشستند.

در ابتدای این نشست شهردار شهر صدرا با بیان اینکه اهمیت کتاب و کتابخوانی و دست یابی به دانش در شهر صدرا میان مردمانش جایگاهی با اهمیت دارد، گفت: تلاش و پیگیری های مستمر این شهرداری نیز بر این مدار است تا در این مسیر حرکت مؤثری را با همراهی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس داشته باشیم و به لحاظ کیفی و کمی با توان و پتانسیل های موجود و فعالیت های عملیاتی به سمت ارتقا سطح فرهنگی مردم در شهر صدار برویم.

پرنیان با ابراز امیدواری از اینکه در کنار رشد جمعیتی و امکانات فرهنگی و دیگر شاخص ها بتوانیم شهر صدرا را برای تبدیل شدن به کلان شهر مهیا نماییم، افزود: در تعامل فرهنگی شیراز و صدرا باید از هیچ گونه تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرخانه دائمی پایتختی کتاب در صدرا

راه اندازی دبیرخانه دائمی پایتختی کتاب در صدرا