مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-16اقتصادي

کارکرد هوش مصنوعی در گردشگری بررسی می شود


جامعه گردشگری الکترونیکی با همکاری معاونت گردشگری، ایکوم ایران، و کمیته کسب وکارهای نوین گردشگری اتاق بازرگانی ایران «وبینار هوش مصنوعی در گردشگری با تمرکز بر مدیریت موزه» را برگزار می کند.

- جامعه گردشگری الکترونیکی با همکاری معاونت گردشگری، ایکوم ایران، و کمیته کسب وکارهای نوین گردشگری اتاق بازرگانی ایران وبینار هوش مصنوعی در گردشگری با تمرکز بر مدیریت موزه را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوش مصنوعی با ایجاد تحولی عمیق در عرصه فناوری، که از آن به عنوان انقلاب صنعتی چهارم یاد می شود، به انجام فعالیت های خلاقانه و پیچیده، تصمیم گیری های استراتژیک، و مدل سازی و شبیه سازی کمک شایانی کرده و با ارتقا بهره وری و بهینه سازی خدمات، ارزش افزوده و مزیت رقابتی بسیار ارزشمندی را برای کسب وکارها فراهم می سازد.

با استفاده از هوش مصنوعی می توان کارهایی را که انجام آنها به طور معمول، نیازمند بکارگیری هوش و قدرت تصمیم گیری انسانی است را به ماشین ها و ربات ها محول کرده و ضمن صرفه جویی در منابع و افزایش بهره وری، احتمال بروز خطا را کاهش داد.

یکی از رایج ترین کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت گردشگری، ارائه خدمات امور مشتریان به صورت آنلاین و طراحی چت بات در هتل ها، آژانس های مسافرتی، موزه ها، اماکن تاریخی، مراکز تفریحی و غیره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد هوش مصنوعی در گردشگری بررسی می شود

کارکرد هوش مصنوعی در گردشگری بررسی می شود