مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 19:552020-12-15فرهنگي

کتاب «سیاست گذاری مشارکتی» در شهرستان دنا رونمایی شد


به مناسبت هفته پژوهش ازکتاب سیاستگذاری مشارکتی به نویسندگی دکتر باقر قائمی با حضور فرماندار دنا و جمعی از مدیران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به مناسبت هفته پژوهش از کتاب پژوهشی مدیریت سیاستگذاری مشارکتی به نویسندگی دکتر باقر قائمی با حضور فرماندار دنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا و جمعی از مدیران رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، به مناسبت هفته پژوهش با حضور پناهی فرماندار دنا ، قائمی بخشدار پاتاوه ،ناصری رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی  و جمعی از مدیران و مسیولین شهرستان دنا از کتاب پژوهشی مدیریت سیاستگذاری مشارکتی ساختارمند در فرمانداری دنا رونمایی شد.

پناهی فرماندار دنا در ابتدای این مراسم با تبریک هفته پژوهش به اهمیت پژوهش در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: جامعه متمدن پژوهش را اصل و اساس و موتور محرکه دانایی و تمدن می دانند و به واسطه تحقیقات مسیر حرکت خود را بنا می نهند.

فرماندار شهرستان دنا در ادامه گفت: قریب به یکسال است که ویروس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگ و هنر برای حمایت از نویسندگان و ناشران در پایان هر سال از کتاب های چاپ شده همان سال برای توزیع در کشور خریداری می نماید و امیدواریم امسال هم علی رغم کسری بودجه موجود ، امر خرید کتاب برای حمایت از نویسندگان ، انجام پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سیاست گذاری مشارکتی» در شهرستان دنا رونمایی شد

کتاب «سیاست گذاری مشارکتی» در شهرستان دنا رونمایی شد