مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-15سياسي

مداح متخلف در «پاتاوه» بازداشت شد


یک مداح متخلف درمراسم خاکسپاری با تجمع بیش از حد و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دستور دادستان دنا بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت به دلیل تخلف از دستورالعمل های ستاد کرونا مداح مراسم عزا در پاتاوه به دستور دادستان شهرستان دنا بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عصر امروز مراسم تشییع جنازه ای در شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا با وجود تاکیدات قبلی مسئولان مبنی بر برگزار نکردن مراسمات عزا به صورت دسته جمعی برگزار شد که در این مراسم بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی مداح متخلف که موجب ایجاد تجمع این مراسم شده بود به دستور دادستان دنا بازداشت شد.

فرماندار دنا در گفت وگو با فارس گفت: عصر امروز مراسم خاکسپاری در بخش پاتاوه با تجمع بیش از حد برگزار شد که متاسفانه ضمن اینکه از قبل تذکرات لازم لازم مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع بیش از حد و ممنوع بودن مداحی داده شده بود مشاهده گردید که خلاف دستورات ستاد کرونا عمل کرده که بلافاصله با هماهنگی دادستان دنا و هماهنگی نیروی انتظامی مداح این مراسم بازداشت شد.

پناهی گفت: تمام کسانی که فوت می کنند خواهران و برادران ما هستند و ما نیز از مرگ آنها ناراحت هستیم ولی در این شرایط نباید به واسطه خاکسپاری ها و مراسمات عزا چندین خانواده دیگر را داغدار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداح متخلف در «پاتاوه» بازداشت شد

مداح متخلف در «پاتاوه» بازداشت شد