مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-15سياسي

شرایط حذف نام همسر سابق از شناسنامه


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره امکان حذف نام همسر سابق از شناسنامه توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه 15 میلیون نفر کارت ملی هوشمند ندارد، اظهار کرد: با همکاری دفاتر پیشخوان و پست در سراسر کشور در حال حاضر نزدیک به 60 میلیون نفر مراحل تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را انجام داده اند و این جمعیت در برخورداری از خدمات هیچ مشکلی ندارند.

وی افزود: جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند، افراد بالای 15 سال هستند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه 49 میلیون و 650 هزار نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند، گفت: 62 میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند و حدود 3 میلیون نفر تاکنون برای کارت ملی هوشمند هیچ اقدامی نکرده اند.

ابوترابی با بیان اینکه تا امروز 3 میلیون کارت ملی هوشمند تولید داخل صادر شده است، تصریح کرد: در دنیا چهار کشور هستند که تراشه کارت ملی را تولید می کنند و سایر کشور ها از این چند کشور، تراشه های مورد نیاز خود را تأمین می کنند.

او افزود: چاپخانه دولتی متولی تأمین بدنه کارت ملی هوشمند است و ما متولی صدور کارت هستیم، اگر بدنه کارت تأمین شود، ظرف کمتر از 5 ماه تمامی کارت های ملی هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حذف نام همسر سابق از شناسنامه

شرایط حذف نام همسر سابق از شناسنامه