مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-15سياسي

بلوار حضرت خدیجه(س) افتتاح می شود


شهردار قم با اشاره به پروژه های مهم شهرداری قم از افتتاح بلوار حضرت خدیجه(س) به عنوان رینگ دوم جمکران و در هفت کیلومتر در روزهای پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در توضیح پروژه های شهرداری قم، اظهار داشت: اگر بخواهیم راجع جایگاه قم صحبت کنیم، قبل از هر چیز وجود حرم مقدس حضرت معصومه(س)، موجب کرامت قم شده است.

شهردار قم به برکت وجود مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و افزود: آینده پژوهشی و چیزی که سرچشمه همه آمال و آرزوهای ما به آن وابسته است در قم وجود دارد و یکی از ظرفیت های بزرگ شهر قم است، در کنار آن هم بیوت مراجع تقلید در قم وجود دارد که از این نظر هم چشم مردم به این شهر دوخته شده است.

سقاییان نژاد با اشاره وجود حوزه علمیه جهان شیعه در قم، افزود: بیش از 30 هزار دانشجوی خارجی در قم حضور دارند که می تواند مباحث ما را با جهان اسلام ارتباط دهد، این ها ظرفیت هایی است که کم نیست و بنابراین قم یک جهان شهر است.

وی با اشاره به نام گذاری روز قم به عنوان روزی برای معرفی ظرفیت های برجسته این شهر، تأکید کرد: به مناسبت روز قم تلاش کردیم در 10 روز ظرفیت های این شهر را به مردم معرفی کنیم.

شهردار قم با اشاره به ورود باکرامت حضرت معصومه(س) در 23 ربیع الاول به قم، افزود: ایشان 17 روز در قم استقرار داشتند و ما در این 17 روز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار حضرت خدیجه(س) افتتاح می شود

بلوار حضرت خدیجه(س) افتتاح می شود